En dag med lite smått och gott

Igår slutade jag tidigare än vanligt så jag hade så tur satt jag fick gå och möta barnen i parken.
Ellen grävde förfullt när jag kom


          En glad mamma :)

Efter parken åkte vi till Erikshjälpen, eller David, Kevin och Ellen åkte och jag gick.



På Erikshjälpen hittade vi lite roliga saker, Kevin hittade dinosarier och ett spel. Vi köpte en grej där katten kan vila. Och jag köpte 3 pocket böcker. Dom har massa bra pocket där borta men jag nöjde mig med tre.

 Dessa böcker blev det

Efter Erikshjälpen åkte vi hem till Vicktora.
Där skedde lite allt möjligt det blev byten av ute byxor och jag vet inte allt.






När alla var mätta och belåtna kollade vi på film UPP tror jag den hette. En tecknad film.
Men inte nog med alla mat vi hade ätit nä Vicktoria hade gjort en smörgåstårta på kuppen. Så då fick vi äta den nästan på natten också :P Den var hur god som helst. Det finns kvar hemma hos Vicktoria å kanske går dit senare och snor lite!!

Men gårdagen var kul och trevlig!!

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som en trevlig dag! Härligt med lite nya böcker nu när hösten är här, då kan man kura inne på kvällen och läsa. Jag har också en ny bok, "Kärlekens bok" heter den.:)

Kramar från mamma!

2009-10-01 @ 18:45:49
Postat av: Louise

Erikshjälpen är kul o gå o kolla på =)

2009-10-02 @ 08:42:38
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Lil sis

Mysigt det verkar somm om ni hade jag är klite nyfiken på vad det var ni åt för något

2009-10-02 @ 10:50:41
URL: http://soniakamau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0