En nice helg

                                                                 Fredag

Jag och Carro har sagt i flera månader att vi ska gå ut och äta tillsamans. Men i fredags blev det äntligen av!
Vi gick till en grekisk restaunrang som heter Akropolis. Dom hade super god mat, jag beställde grillspett med klyftpotatis med tomat sås och tsatsiki.



Efter restaurangen gick vi hem till mig och drack vin och pratade om allt och ingenting.

                                                          


                                                           Lördag

Igår kom Sarah och Lovah hit, det var jätte länge sen sist så det var kul att träffa dom igen.
Först gick vi hem till mor och far för att hämta Kevin och Ellen sen åkte vi till Willys för att handla.
När vi kom hem gjorde vi kycklingtacos och så kom Vicktoria, Mohaned och Jaqulin förbi.




Sen gick dom galna killarna ut och grillade i regnet. Ja vad kan man säga boys will always be boys.




   Kevin och Lovah chillar lite

Idag söndag har inte så mycket hunnit hända jag har städat köket. Och det e typ allt.


 


Kommentarer
Postat av: Carro

Mm nu blir jag sugen på akropolis mat igen ^^

2009-10-04 @ 13:07:38
Postat av: Madde

Ja det var riktigt gott :)

2009-10-04 @ 15:56:22
URL: http://manziiie.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter som en trevlig helg :) Hoppas Ellen är lite bättre i örat. kram

2009-10-04 @ 20:02:11
Postat av: Louise

Akropolis är ju typ godaste resturangen i stan enligt mig ;) Såå god mat!

2009-10-05 @ 08:31:05
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0