En dag på tivoli

Igår var vi på Ikea, det var sjukt länge sen vi var där. Barnen fick leka i barnrummet medans vi handlade men ganska snart efter vi hade lämnat dom hörde vi ett medelamde i högtalarna. -Ellen vill att Madeleine kommer till barnrummet. Så då var det bara att knata dit.
Hon hade haft en liten olycka så hon hade kissat ner trappan i bollhavet. Så då var det bara till att börja skura bollhavet. Ellen var helt förstörd så resten av ikeavistelsen låg hon i vagnen. Jag hade tagit henne på toa innan jag lämna henne, jag pllar inte dra hela historien men jag är inte så knäpp så jag lämnar min treåring utan att ta henne på toa först. Men förutom det hade vi det trevligt, jag köpte en minidator :) Nu måste jag bara se hur jag ska fixa internet till den...

Idag var vi på sommaryra och åkt karuseller, ätit sockervadd, druckit slush och njutit av värmen. Det gäller att ta vara på det sista av värmen. Tyvärr så hittade jag inte batterina till min kamera så jag fick använda mobilen ist. Men det går ju det också.

Lite bilder från idag:







Peace Out



Kommentarer
Postat av: Louise

stackars Ellen då.. förstår att hon tyckte det var lite pinsamt :)

2010-08-15 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0