Tillbaka till rutinerna

Idag är barnen tillbaka till dagis, Ellen har börjat storsidan och är riktigt stolt över det.
När jag vart och lämnat barnen i morse gick jag och la mig igen. Jag mår inte alls bra, allt jag kan kan säga är att min mage mår inte så bra, behöver kanske inte gå in på detaljer :P

Nu måste jag börja röja här hemma, jag hade ingen ork till nått igår, det har jag ju inte idag heller iförsig men det måste bli gjort.
Sen har jag tvätt tid också, ja det blir en hemskt rolig dag..



Peace Out!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

vi bor på herrgårdshagen på brynäs, visst är det fint men dyr hyra för att vara köpes ;/ tack snälla! allt bra dÅ?

2010-08-17 @ 19:19:47
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0