Det som hänt

Nu var det ett tag sen jag skrev igen..
Sen jag skrev har det rullat på som vanligt, Kevin älskar livet som skolbarn och Ellen älskar att gå på storsidan.
Jag har fått jobb på hemtjänsten i Andersberg det känns väldigt nice.
I söndags kom käraste Nattis hem från Turkiet och hon hade med sig pressenter :)
I måndags började jag och Ellen dansa, haha ja jag med! Det är sån där barn/mamma dans..


Dom fina syskonen


Ellen sätter på sig skorna i söndags när vi var påväg till kyrkan


Busungarna i Söndags


Barnen var i parken med Alex i söndags


Ellen med kläderna som hon fick av Nattis



Kevin älskade sina Ben10 kläder!


Min cooling påväg till skolan


Påväg hem från skolan




Bilder från Ellens dans..

Jag fick en väska av Nattis från Turkiet, visar den nån dag :)

Peac Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0