Ännu en helg har passerat

Idag är det måndag morgon och jag borde vara i skolan. Men jag sitter här på nordost ist och försöker bli klar med grupp arbetet. Jag är typ klar, det är bara lite finslipning kvar. Jag satt uppe typ till 2 och hållde på med det.

I fredags gick jag hem till mamma och pappa för barnen hade sovit över där ifrån torsdagen. Jag stannade där ett tag. Vi åt kärleksmumms och bull-krans.

I lördags var Kevin och hans pappa ute och åkte snowracer men jag och Ellen var inne för hon var sjuk. Sen på kvällen hade vi mys kväll och såg på Zozo.
När barnen hade gått och lagt sig kollade jag och David på Lilja 4-ever.

I söndags gick vi hem till mamma och pappa tidigt för jag och pappa skulle till kyrkan. Det var årsmöte så vi var där hela dagen. Sen hela kvälen satt jag och skrev på mitt skolarbete.

Nu håller barnen på att baka med deras morfar, så om en stund ska jag äta nybakat bröd..

Lite bilder från helgen:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0