Badhuset idag

Idag har vi tillbringat dagen på badhuset och det var roligt på alla sätt.
Det ända som saknades var min lilla Ellen :(
Men hon får följa med nästa gång!!
Jag pratade nyss med henne och hon verkade leva livet hos sin faster Sonia.

Kevin älskar verkligen att bada så det var kul att göra nånting med honom som han blir glad av :)

Den 20:e har jag planer på att ta barnen på bio, jag tänkte att vi skulle gå och kolla på Prinsessan och grodan.
Ellen har aldrig vart på bio och Kevin har bara vart på bio engång så jag tror att det skulle bli en hitt..

Nu måste jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt och gå till kyrkan

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, han ser ut att trivas där! :-)

2010-02-07 @ 02:18:09
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

taaaaaaaaack :D snäll du är! allt bra? :)

2010-02-07 @ 09:01:56
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Karin

gud så underbara barn du har alltså! tänkte bara fråga (måste sklrt ej besvaras) om hur gammal var du när du först fick barn? var det jobbigt? fick du stöd av familj släkt och vänner? Jag väntar själv nämligen barn och är 19 år gammal därför undrar jag :)

2010-02-09 @ 07:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0