Blodprov

              
Idag har vi övat på att ta blodprov på en sån där fejkarm, det var roligt men lite svårt faktiskt. Men det gick hyffsat iaf. Nu håller jag på att göra lunch, det blir kycklingklubba med potatis, grönsker och kurrysås. När David kommer hem så äter vi tillsamans.


Idag åt jag gröt till frukost, inga mer mackor för min del! Jag ska försöka äta lite mer nyttigt och det första jag ska göra än att sluta äta mackor. Sen får jag se vad nästa steg blir.

På lördag ska David ha födelsedagsfest, det blir kul för våra kära vänner från Sthlm kommer :)

Nu ska jag gå och diska lite!


Kommentarer
Postat av: Helena

Duktig du är, både med att ta sprutor och att sluta med mackor. :-)

2010-02-24 @ 19:43:00
Postat av: Louise

ja det är lite trixigt innan man får till tekniken.. men det är bara att fortsätta öva :)

Ja mackor är rena döden för vikten.. jag äter bara hårdbröd nästan men har med mig mjuksmörgås när jag jobbar dag

2010-02-25 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0