Snart dax att...

krypa till sängs, klockan börjar närma sig 00:00 och jag ska upp tidigt imorgon. Imorgon är det helg, men vi har ju haft helg hela veckan. Idag var första dagen i skolan på hela veckan.
Men vi välkommnar helgen med öppna armer ändå :)

Imorgon ska David åka till Stockholm, så vi får försöka klara oss utan han i helgen, men det ska väl gå..


Idag hittade Ellen min svarta ögonskugga och tyckte den var väldigt intressant

Men hon blev ledsen när mamma sa åt henne

Nä, nu måste jag sova

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jo okej!=) Tindra är 2 år och 3 månader så jag känner inte så jättestress med att få henne blöjfri men känns bra att börja lite i tid och slippa stressa fram det.

2010-02-05 @ 21:44:28
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0