Första läxan för terminen



Den här bilden var dagens bild på facebook. Jag bara älskar den här bilden, Ellen var så trött dagen efter mammas och pappas bröllop så hon tog sig en tupplur.

Just nu sitter jag i skolan och gör en läxa som vi har tills på onsdag men vill få det gjort så jag slipper tänka på det. Jag är bra duktig jag. På lunchen gick jag hem och åt pasta med kokta grönsaker och sås. Men känner mig fortfarande lika hungrig som innan jag åt...
Pusst...

Jaha får nog sätta lite fart nu


Kommentarer
Postat av: Helena

Duktig du är, gumman! Både med skolan och nyttigheterna. Men ät inte för lite bara, annars blir du för hungrig. Och då är det svårt att hålla på nån längre tid.

2010-01-11 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0