Måndag igen då

Jag har precis ätit sallads buffe i skolan.. Jag fattar inte varför jag inte har gjort det förut. Men det var gott iaf, men tror dock inte att det är lika nyttigt som jag vill tro. Typ pasta med olja och feta såser.. Hm men men.
Nu sitter jag och dricker en välbehövlig kopp kaffe.



Jag hittade den här söta bilden på Ellen! Åh jag längat tills det blir varmare ute..
I helgen har jag pluggat och vart hemma hos mor och far. På lördagen åt vi tårta och igår åt vi semlor..
Nyttigt värre, men ibland måste man bara njuta av livet.

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, hälsokost för själen kanske? :-)

Men nu får det vara nog! :-)

2010-01-18 @ 15:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0