My sisters keeper


                    

Igår såg jag och mannen My sisters keeper. Det var verkligen en underbar film och jag grät floder. Fast det är väl ingen överaskning.. Jag fattar inte varför jag måste gråta till varenda film som jag ser....
Jag gillade den iaf helt klart.

I fredags hade jag, Kevin och Ellen myskväll och såg på Barbie och diamantslottet men Kevin fick mardrömmar av den. På natten vaknade han och skrev efter mig och svammlade om nån förtrollnig och allt var det var.
Han är lite speciell den killen. Han kan se Harry Potter utan problem men får mardrömmar av Barbie.?.?

I lördags städade vi bort julen och städade allmänt. På kvällen kom Sara Klinga och Khalid över på pizza och lite vin. Det var trevligt.

Igår blev det tvätt för hela slanten och sen film med mannen.

Idag går jag i skolan till fyra och efter det hoppas jag att vi ska åka och storhandla... Fast nu fick jag ett sms där David påminde mig att han ska till skolan... Nå det får bli imorgon ist..


 
                  
Den här otroligt underbart fina mobilen har jag beställt, den borde komma nån gång under veckan. *Längtar* 
Jag var ju i stort behöv utan en mobil förra månaden så jag tog den första bästa. Men nu vill jag ha en ny som är lite bättre. Jag ha en Corby för den har en rolig MP3 :P

              


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, du brås väl lite på mig, som också gråter floder till sorgliga filmer... :-)



Ses i morgon, då vi ska till Dollars! Kanske vi ska ta en sväng till mormor också, när vi är i dem krokarna?

2010-01-25 @ 14:46:17
Postat av: Madde

Ja, det tycker jag!

2010-01-25 @ 16:45:53
URL: http://manziiie.blogg.se/
Postat av: Louise

snygg mobil!

2010-01-26 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0