Nybakat

Igår sov barnen hemma hos deras mormor och morfar för att jag var tvungen att gå till skolan pga grupparbetet.
Och Ellen har astma och är hängig så hon kunde inte gå till dagis.
Jag kommer behöva sitta hela helgen med grupparbetet och jag ska hinna bli klar tills på måndag.

När jag kom hit luktade det nybakat, barnen hållde på att baka kransar och kärleksmumms. Det blir riktigt gott sen..

Kransarna blev stora och säker smarriga :)

Jag vet inte om Kevin har åkt på ögoninflamation eller vad det är. Ena hans öga är uppsvullet men det kommer inge gojs ur det så jag vet inte riktigt vad det kan vara..

Förhoppningsvis går det över inom kort, annars får vi gå och kolla upp det.

/Manziiie

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Jag gillar den nya frisyren! (y)

Bullarna ser ut att vara av mästerklass, mumsfilibaba!

2010-01-29 @ 17:44:08
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, barnen är riktiga hejjare på att baka! Kul dom gillar det! :-) Hoppas Ellen kryar på sig snabbt.

2010-01-30 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0