Tillbaka till vanorna

Jaha nu är man tillbaka till skolan igen, men det känns bra. Skönt att komma igång med rutinerna igen. Det blev så väldigt slappt på slutet. Men barnen gillade inte att gå upp 07:00 imorse, dom ville bara sova vidare. Men det blir bättre om några dagar.

När jag lämnade Kevins på hans avdelning kom hans bendrare fram påengång och ville berätta om alla kalas hon hade vart på på jullovet. Tydligen så hade det vart tråkigt på ett för dom inte hade förberet några lekar. Sen ville hon hålla han i handen, så försvan han in till dagis.
Lämingarna på dagis gick smärtfritt, skönt det iaf.

Idag har jag börjat! Börjat vandringen till en slankare kropp sommaren 2010, hoppas det går bättre denna gång ;)
Till frukost drack jag ett glas vatten och en kopp Kaffe. Det fanns inget nyttigt hemma till frukost så det fick bara bli det. Men nu är jag allt lite hungrig för jag har ont i nyckelbenet. Alla i min familj får ont på helt konstiga ställen när dom är hungriga.. Hahaha

Nä nu måste jag gå och ha lektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0