En bra dag rätt och slätt

Jag är så sjukt trött just nu... Vid 12-tiden gick jag och Kevin bort din mormor och morfar och efter det gick vi bort till boulongersskogen. Det var soligt och fint men efter ett tag blev det riktigt kallt.

Kevin simmar i all snö

Vi satt oss och grillade korv och drack varm choklad, det var gött det.
Sen matatde Kevin ankorna men dom hade så sjukt mycket bröd så dom ville typ inte ha nått.
Snacka om bortskämda ankor.

Kevin diggar ankorna

Efter Boulongersskogen gick jag och Kevin hem och hämtade David och Ellen så kilade vi iväg till Coop. Vi handlade lite gott och barnen fiskade fisedam. Jag hämtade även ut Ellens nya fleecefodrade regnställ.

Nu är hon redo för vårslasket





Gosh, only god knows how much I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0