En dag mitt i veckan

Igår var jag på Kevins dagis och fikade, barnen hade bakat bröd så fick man lägga det man ville på.
Med tanke på att jag försker gå ner i vikt tog jag inget smör och skinka ist för ost och drack te utan mjölk och socker som jag annars brukar ha. Det var trevligt att fika med Kevin.

 
Kevin påväg hem från dagis 
 
 
 
 
Idag är jag hemma med Ellen men hon är mycket bättre så imorgon får hon nog gå till dagis.
Hon springer runt och klär på sig kläder hon ska tydligen på promenad med dockan.
Om en stund ska vi äta lunch och sen tänkte jag att vi skulle gå på en riktig promenad bort till ica, det är lite grejer jag måste köpa.
 
Mammas lilla snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0