Min lilla sessa är..

Min lilla sessa är sjuk igen, hon har sån förfärlig astma och har kräkts flera gånger men jag tror inte att det är magsjuka för hon mår inte illa eller har ont i magen. Jag hoppas iaf att det inte är det. Men vi lär ju märka med tiden.
Jag och Kevin ska gå till Boulongerskogen med mormor och morfar, Ellen och pappa får vara hemma och kurera sig. Om Ellen är bättre senare ska vi gå iväg till Coop och handla, dom har fiskedam där idag.

Min lilla sessa <3

Hejdå! Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Helena

Stackarn, jag hoppas hon kryar på sig snabbt. Vi hade det trevligt i Boulongern i alla fall, även om det var lite kallt. :-)

2010-03-05 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0