Ledig dag

Nu är barnen hämtade..
Jag hämtade Ellen och David hämtade Kevin.
Jag och Ellen gick till parken och lekte när jag hämtat henne.
Nu har jag skickat iväg David och Bym för att hämta ut ett paket från H&M.
Det är väldigt praktiskt att ha två hjälpfulla män i huset ;)
Jag visar sen vad som var i paketet, jag vet inte riktigt själv var det är ;)

Man kan ju tro att jag gjort många bra och nyttiga saker på min lediga dag.
Men så är det ej. Har gjort klart en skoluppgigt sen ingenting mer...

Lite bilder från idag:




Nu leker barnen i sitt rum och om en stund blir det Bompa.

Kevin och aligatorn

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ibland kan det vara skönt att bara ta det lugnt på de lediga dagarna också :) Riktigt go bild den där sista ^_^

Går det bra annars med skolan osv?

2010-09-30 @ 16:45:07
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0