Några snabba ord

Skriver bara ett blixtsnabbt inlägg för imorgon måste jag vakna 5:00.
Imorgon ska jag ha min första riktigt dag på praktiken.
Lite nervöst är det men jag är för trött för att känna det just nu.
Idag var vi på studiebesök och lärde oss mer om Borderline, riktigt intressant var det.
Jag och david var och storhandlade så nu har vi mat så vi klarar oss.
Efter handlingen gick vi på Max.
Nä nu måste jag sluta försöka blogga.
GodNatt!

Lägger upp en gammal bild på busarna Lovah, Kevin och Ellen
Sarah vi måste ta en bild på alla fyra nu!

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Önskar dig all lycka till på praktiken, men även med att få ihop allt annat =)

2010-09-28 @ 22:35:57
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Sarah

JAA! Det måste vi! Oh, vad små dom var där... SAAAKNAR dig! Ringde tidigare, du kanske sov? PUSSS

2010-10-04 @ 21:45:13
URL: http://rainbowliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0