Söndag kväll

Nu har jag lagt barnen att sova, men Ellen är fortfarande vaken i sängen och vill inte sova. Vilket är ganska föstårligt hon har ju haft så kul i helgen, så hon är fortfarande lite uppspelt. Det är kul att se var brosan och han kompis håller på med för bus. Hon har sprungit efter Lovah och Kevin hela helgen men haft svårt att hänga med i deras tempo.

Idag vinkade vi av Sarah och Lovah på tåget, det var tråkigt men samtidigt vet vi ju att om allt går som det ska ses vi om 3 veckor igen. Då blir det kanske bio med dom äldsta barnen.
 

Farväl Sarah och Lovah, men bara för nu!! Sen ses vi igen..


Imorgon är det måndag igen med allt ståhej och sjå. Barnen ska till dagis, men det är skönt att dom trivs så bra på det nya dagiset. Det börjar rulla på, nu väntar jag bara på att få börja jobba. Måtte jag hitte ett jobb snart.

Lite bilder på små-trollen:


Ellen, en gladfis



Kevin,en till gladfis



För några dagar sen bakade barnen kladdkaka med moster Alex



Och så åt dom hemmagjord pizza


   


Seee yaaa

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul att du skaffat en blogg!! =) Ska genast lägga till i mina favoriter.

2008-10-06 @ 16:18:33
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Kul att läsa din blogg :) vi får ses snart igen, hann ju inte prata så mkt på festen hehe

2008-10-06 @ 17:02:42
URL: http://trampolin4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0