Test idag

Nu har jag vart och lämnat småtrollen på dagis, påväg till Dagis sa Kevin "Nu vet jag varför det blåser idag, det är den som gör så att det blåser" Så pekade han på en lufttrumma eller vad det heter. Sånna som snurrar när det blåser, han trodde att det var den som gjorde vind och inte vinden som gjorde att den snurade. Han är så himmla härlig.

Nu kommer resten av bilderna från när Sarah och Lovah var här:

           


Nu kommer lite festbilder:


Innan vi drog till Åsa


Sarah innan vi drog

     
                                                          Jag och sarah innan <3  True Love

      
                                                                          Soulmates

                                  
                                 Give me a kiss                                                                                       *Kiss*

                     
                                                                            Haha flumm
 

                    



              
              
                                                                    Det får bli den sista bilden!!! 

Idag ska jag göra ett test på komvux, det blir intressent då det var år och dar sen jag gick i nån skola. Vi hörs!!            

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas att det gick bra på komvux. Snygga bilder!

2008-10-07 @ 16:10:00
Postat av: Louise

FIna bilder. ROligt att ni hade matchat varandra :D

2008-10-07 @ 16:37:36
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Louise

skriv mera! :)

2008-10-16 @ 22:24:00
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0