Four Christmases

                   
Igår kollade jag och David på Four Christmases, den var rätt bra. En lätt smällt film så där på kvällskvisten.
Jag har laddat ner massa julfilmer så det blir mycket av dom framöver :)
Det är roligt att se julfilmer så här innan jul för då får man julkänslor.

Men mina känslor är rätt blandade just nu.
Det ska bli roligt med jul men det ser inte ljust ut med pengar. Och hur roligt blir det om vi inte har ett enda öre innan jul. Då blir det inge julgodis, mat eller julklappar.
Jag försöker vara positiv men det är inte så lätt.

Kommentarer
Postat av: Linn

haft en bra tisdag då ? :)

2009-12-08 @ 16:19:24
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0