Jullov :)

Nu har mitt jullov börjat!! Så skönt ska det bli med lite ledighet. Men barnen ska gå på dagis imorgon för att jag ska springa och julhandla och det är inte så roligt för dom.
Men sen efter det är vi lediga alla tillsamans :)

Snart ska jag träffa David på stan för äntligen ska vi få träffa soc. Det har gått en månad nu sen vi ansökte pengar. Jag behöver kanske inte säga att den här månade har varit ett helvette, men så är det iaf.
Tanten vi ska träffa lät som en riktig surtant på telofon men hoppas att jag har fel.

Imorgon kommer barnbidraget! Det är jag så sjukt glad för, för det är massa saker jag behöver köpa innan jul. Det kommer bli en massa spring på stan. Nu måste jag skynda att börja julbaka och allt sånt. Jag har ju inte haft möjlighet att göra det innan. Men nu minsan ska det börja julas.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker också Ellen verkar tuff, kanske lite smått blyg men det är väl alla barn när det är människor de inte känner så bra ^^

2009-12-21 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0