2 prov!!

Idag har vart helt kaos, jag har haft två prov. Matte och Engelska, först var det Engelska prov  det gick väl sådär men tror
att jag får godtjänt iaf. Det var värre med Matteprovet helt katastrof! Har ingen aning om jag ens kommer att få godtjänt!
Men jag hoppas hoppas hoppas orkar inte göra omprov. Jag har jätte mycket svenska och engelska grejer att göra
klart.
Jag känner mej lite smått stressad, jag håller på att läsa ett öga rött som jag sen ska skriva en ressension på,
den är faktiskt ganska bra.. Nån som sett filmen??
Jag har inte gjort det, tänkta göra det när jag läst boken..

Jag känner för att hitta på nått kul nån dag snart.. Typ bio eller bowling eller nått annat kul. Men jag känner inte för att
festa, tror jag börjar bli för gamal!! Imorgon ska vi åka och strohandla finns typ ingen mat hemma.
Och vid 11 ska jag till vårdcentralen och få ny medecin utskriven, det är lite segt men men.. Det måste ju bli gjort.

David sitter och målar en ny tavla, varför är inte jag bra på nått??? Jag vill också!!



                               
                                           Haha sicken gamal bild på mej och David!!
                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0