Första söndagen i Mars

Idag är det första Mars, då kommer förhoppnings våren snart!! Åh vad jag längtar är helt less på snö slask. Idag har jag städat här hemma så nu ser det lite bättre ut. Och barnen fick sej också en rengörning. Först ett bad och sen nagelklippning.

 Nybadade =D



 Kevin får sina naglar klippta





När alla hade badat och gjort sej fina och ätit mat så gick vi till kyrkan, gudtjänsten började 16:00 och det passar
mej så mycket bättre än 11:00


   Vi innan kyrkan


Kevin och Ellen gick gå upp till mormor efter typ en kvart, sitta still och vara tysta är inte deras starka sida..
Efter mötet så gick vi upp till mor och far, sen åt vi hembakta semlor, riktigt gott!

Nu har jag bloggat två dar i rad, jag känner mej riktigt duktig

Vi synes!! (Kanske så snart som imorgon)

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe ja nu var du duktig som bloggade igen :)

2009-03-02 @ 14:16:50
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0