Fredag den 13:e

Dagen började ju verkligen bra, förådet där Ellens vagn står vägrade att öppna sig, så jag fick bära Ellen
hela vägen till dagis. Hon vägrade ta ett enda steg. När jag kom till skolan var jag så trött och
hade så ont i ryggen. På svenskan skulle jag och Petra hålla föredrag om massmedia.
Jag och föredrag går inte riktigt ihop, men det gick väl ganska bra iaf..

På fredagar slutar jag tidigt, så när jag slutade så gick jag till stan. Jag köpte grejer till pappas kalas, och en pippi t-shirt
till Ellen och leggins som hon ska få på sin födelsedag. När jag kom hem gjorde jag en ceesecake.
Pappa och dom kom vid 18:00 så åt vi Davids goda kyckling-gryta, sen kollade vi lite på tv.
Sen åt vi cheesecaken och pappa öppnade sina paket..

                                 
                                                  Pappa för ungefär ett år sen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0