Massa plugg

Idag har jag suttit och dataskrivit om en resa jag gjort på Engelska, det tog typ bara hela dagen. Idag blev vi bjudna på pizza hemma hos mor och far. Det var riktigt gott! Imorgon måste jag skriva klart min Engelska bok ressesion. Men efter det ligger jag ganska bra till. Men jag är helt nervös om jag får godtjänt på dom prov jag gjort. Helt jobbigt om jag inte får det.



Dagens outfit: Blåa byxor från Kapphal oh tröja från H&M med texten IM GOING MY OWN WAY!


Jag och Nattis har just kollat på Girl, interupted. Den var faktiskt väldigt bra. Det är den boken som jag ska skriva en resenssion imorgon. Nu är klockan snart 01 så nu måste jag hoppa i säng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0