Myskväll

Ellen var hemma från dagis idag har hon hade lite feber, så jag tog Kevin till dagis och
Davis var hemma med Ellen. När jag kom tillbaka från skolan hade Ellen piggat på sig.
Så då åkte vi till fjällbacken och handlade lite saker som vi behövde,...

                  
                                        Ellen väntar på att vi ska åka



Vid 16:00 hämtade vi Kevin och åkte till Valbo, Kevin behövde vantar så vi gick till H&M och han
valde ett par spiderman vantar. Köpte tre par enfärgade vantar till Ellen. Får se om hon kommer
ha på dej dom nått, hon är en vant  vägrare. Ellen behövde vårskor så vi köpte ett par Hello Kitty skor
till henne då hon är helt tokig i Hello Kitty.



  Ellens nya skor =D


Sen åt vi på ikea, och handlade lite grejer. När vi kom hem hade jag och Kevin myskäll, Kevin har
väntat på att få ha myskväll i flera dagar för vi skulle se Bolt. Nu har vi sett den och han gillade den verkligen.
Jag tyckte också att den var bra faktiskt, när Kevin hade gått och lagt sig såg jag och David Ett öga rött.
Tyckte den var bra, men väldigt anurlunda från boken..

Men idag har det också hänt nått som har gjort mej väldigt nere jag kan inte gå in på vad det är
men jag kan bara säga att jag är väldigt orolig och nerstämd. Men hoppas att saker ska bli bättre imorgon..

Kommentarer
Postat av: Louise

usch då vad tråkigt :( hoppas det blir bättre snart.

Snygga skor Ellen skaffat :-)

2009-03-21 @ 11:15:55
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0