Pressent Shopping

Igår så gick jag, David, barnen, mamma och pappa till McDonalds och åt. Mina pengar från csn hade kommit =D
Efter det gick vi och köpte födelsedagspressenter till Ellen, vi köpte så söta snickar shorts från hm. Kommer vara hur sött som helts med leggings under. Sen köpte vi leggings, tröja och bamse klänning. Vi köpte också en rittavla till henne så
hon inte ska måla nå mer på väggarna! Tänkte att det skulle bli tråkigt för Kevin när Ellen fick massa paket så jag köpte en basketkorg till Kevin.. 
Kevin har fått en egen tv i sitt rum, han är så glad men vi måste fixa kanaler tid bara. Och vi köpte tillslut våran platt tv!!

Idag så har Kevin haft kalas på dagis, jag bakade chokladbollar som han tog med till dagis.
När han kom hem frågade jag om dom hade ätit chokladbollarna sa han att dom andra hade gjort det men inte han.
Tydliggen så gillar han inte chokladbollar...? Då sa jag att det var onögigt att jag bakade nått som han inte tyckte om.
Men det tyckte inte han "dom andra åt ju," Han är bra rolig min lilla kille 

                     
                                     Jag och min chokladboll för länge sen!!


Imorgon ska jag och en klasskompis hålla ett föredrag om massmedia, och det var en helt luddig uppgift vi fick. Typ ingen vet vad vi ska göra. Så vi ska bara babbla på i 15 min om massa onödig skit. Det känns lite halvsegt faktiskt.
Och imorgon kommer andra delan av familjen, vi ska fira pappas födelsedag. Som är idag, grattis pappa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0