Samhällsprovet

Idag ska jag få tillbaka samhällsprovet!! Detta känns inte bra då jag är rätt säker på att jag inte har klarat det.
Igår fick jag tillbaka engeslkaprovet det gick som jag trodde jag fick G. Det var bara en i klassen som fick
VG. Men så länge jag får G så nöjer jag mej. Nattis ska komma till min skola när jag slutar och hjälpa
mej med matten. Asså jag och matte går inte ihop, det går helt enkelt inte. Ellen är sjuk igen hon
har astma igen =( Jag vill ha vår är så less på snön nu, vill ha värme!! Snart ska jag dra till
skolan, tur att jag börjar sent idag för jag kommer inte komma hem fören 9 ikväll..

 

Dessa jeans från Lindex vill jag inhndla!

Kommentarer
Postat av: Louise

jeansen såg sköna ut :) Har nå liknande ja som jag köpte på Ginas rea i julas,, med resår där nere. =)

2009-03-25 @ 10:27:44
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Dukiie

våren kommer nog snart ska du se!:D

2009-03-25 @ 13:40:14
URL: http://dukiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0