Tillbaks till skolan

Idag var första dagen i skolan på jätte länge, först car ju barnen sjuka så då var jag hemma med dom
och efter det kom sportlovet. Och jag borde ha pluggat mycket mer på lovet än jag gjorde!!
Jag är värkligen efter men inte mer än jag klarar av. Imorgon har jag både engelska och matte prov,
önska mej lycka till. Och så måste jag skriva en bokresension på engelska, skriva en förkortning om nått på
svenska, skriva klart essay på engelska, göra ett fördjupningsarbete om massmedia, och PLUGGA samhälle
vi har ju inte samhällsprov fören om några veckor men det är så himmla mycket så jag knappt vet vart jag ska ta vägen



 
Kevin hade på sig sina nya kläder på dagis idag



David målade den här idag, jag tycker att den är fin



Nä nu måste jag fixa lite saker och sen ska jag såklart kolla på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0