En super varm dag

Hejsan idag är det super varmt ute, men om ni tror att jag ska gå ut och njuta av solan så har ni fel.
Jag ska nämliget städa klart mamma och pappas gamla lägenhet.
Jag fatar inte varför jag inte har gjort klart den innan, jag har ju haft hur mycket tid som helst!
Menmen nu är det som det är, ska bli skönt sen när den är klar

Igår var min kusin Carro här, vi var och köpte lite myskväll och var upp en sväng till henne och jag hälsa på hennes lilla katt Vera. Hon är söt hon :)
 Carro och Vera



Sen gick vi hem till mig och kollade på tallang, efter det surfade vi runt och kollade på vidos på youtube. Haha det finns mycket skoj där.

Nä nu måste jag dra och städa klart lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0