Klassfest och Tomteland

                                                              Klassfesten
I fredags var klassfesten alla var så fina. Men jag hade känningen från Carros fest. Hade inga pengar på att lägga ut på nya saker tyvärr...


 En bild på mig innan klass festen

Vi åt god tacos och snackade skit och hade det allmänt trevligt..

Men eftersom att jag skulle upp tidigt för vi skulle till tomteland stannade jag inte så länge..



                                                        Tomteland

På lördagen vaknade vi tidigt och gjorde oss i ording seb gick vi till bussen som skulle köra oss till Tomteland.
Bussresan tog 2 timmar och den gick bra.
                   
                   
                                              Barnen i troll-stolen

Det fanns mycket roligt där bla roliga föreställningar, och så fanns tomtens släde där


När vi blev hungriga gick vi och åt på en restaurang, det var god mat där men alla mina pengar försvann där. Asså med det menar jag att det var dyrt..

Vi hade en riktigt trevlig dag!



I söndags hade vi en trevlig advents frukost med varm Oboy med grädda. Efter frukosten gick vi hem till mor och far. Mamma hade bakat Lussebullar och dom var riktigt goda.
Vi gick ner till stan för att kolla på stan.

     Påväg till stan med mormor och morfar

Alex klass hade ett stånd på stan och själv klart var jag tvungen att ha en bild på henne..
                        

 

Jag har helt enkelt haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Louise

vilken kul helg! Älskar när man hinner med allt det roliga typ middag, fest o hemmamys =)

2009-12-01 @ 15:31:24
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, det var en mysig dag! :)



Jag tycker förresten att du var fin i klänningen.

2009-12-01 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0