En ny dag men samma problem

Jag har precis haft vård lektion då vi matade varandra, det var nå nytt att bli matat. Hehe man har ju blivit det förut men då var man så liten satt man inte kommer ihåg nått..
Snart ska jag ha datalektion, jag hatar data det känns så onödigt och jag hatar Excel och all den skiten. Men jag måste gå för jag måste få G på data...

Klockan fem ska vi gå till Kevin och Ellens kompisar och leka lite. Det blir nog roligt!

Idag kom barnbidraget men försvan lite fort bort igen.. Betalde folk jag var skyldig och Comhem räkningen. Igår fick vi brev från försäkringskassan och dom ska bara ge oss 1/3del av det vi brukar få fram till Januari. Inte en chans att vi kommer att klara oss utan dom pengarna. Så då blir det att gå att tigga pengar hos soc igen :(
Gu vad jag hatar det.. Men vad kan man göra om pengarna inte räcker till??




Kommentarer
Postat av: Carro

Bra att ni kämpar på, hoppas allt ordnar sig

2009-11-20 @ 12:33:36
Postat av: Helena

Tack för pengarna! Såg att dom kommit in på kontot. Hoppas ni snart kan få en tid till soc, måste man så måste man...det är ju så. Men säg till om det blir kris, då får vi ju försöka hjälpas åt naturligtvis. kram

2009-11-20 @ 17:53:22
Postat av: Louise

Har du hört dig för om extra jobb på sätra d¨å? Kanske får chansen o jobba i jul o nyår om det fattas folk.. blir ju nån tusenlapp på bara ett sånt pass = mkt pengar =)

Jag hoppas det löser sig för er och kämpa på hårt med pluggandet så ska du se att det kommer vara såå värt det sen när du får en heltidslön när du fått jobb efteråt!

2009-11-21 @ 09:56:00
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0