Fredag då rå

Idag är det fredag!! Snart ska man tillbaka till skolan, praktiken var jätte bra jag trivdes jätte mycket och kommer längta tillbaka. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt.. Jag måste nog plugga en del för att på onsdag ska i ha prov så det blir att hoppa in i skolböckena dirre.

Jag måste börja storsräda här hemma också, jag vill ju att det ska vara fint till jul. Det är inte så långt kvar till jul nu som man kan tro..
Jag börjar få lite panik för december jag vet inte hur vi ska få saker att gå runt utan studiebidrag!! Pust



Ha en super bra helg!

Kommentarer
Postat av: Louise

Söta bilder! Kul att du verkar trivas i skolan och på praktiken, kommer du få jobba extra där vid behov?

2009-11-06 @ 12:23:13
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas du får jobba lite så du får pengar i december. Själv ska jag jobba på helgerna så jag får lite pengar. Men det blir inte lika mkt som annars ändå :/

2009-11-08 @ 12:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0