Liten update

Igår så var vi och fikade på Kevins avdelning på dagis. Dom hade bakat gott bröd och så kunde man lägga på gurka/tomat/paprika. Barnen hade bakat bröder så då blev det extra gott. På kvällen tog jag ett varmt bad och läste i min pocketbok.

Idag var hela klassen helt flummit och garva åt helt konstiga saker, så det var som det var. Efter skolan gick jag hem till Carro och drack årets första glögg och åt italienska skorpor. Var inte där så länge för hon skulle iväg på bio och se 2012. Hon får berätta sen om den var sevärd för David vill ju också gå och se den.
Nu håller David på att laga mat, det är bra för jag är super hungrig. Tur att jag har en man som är så duktig på att laga mat.

Imorgon ska vi hem till Kevin och Ellens kompisar Matilda och Martin, deras föräldrar är trevliga så det blir nog roligt för oss också. Och i skolan ska vi träna på att mata varandra, det blir en upplevelse ;)


 Saknar min Sarah såå :(

Kommentarer
Postat av: Helena

Mysigt med dagisfika. Både Kevin och Ellen är ju världens mästerbagare. :)

kram

2009-11-20 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0