Lördag

Igår hämtade jag och David barnen tillsamans, Ellen ska ha utvecklingssamtal snart och fröken vill att vi ska ta det på en morgon vid 9. Jag är ju i skolan då alla dagar men isf skippar jag en lektion på morgon. Utecklingssamtal vill jag inte missa.
När vi hämtat barnen gick vi till rödakorset där köpte vi pärlor med pärlplattor och såna där pluttar som man sätter fast i en platta. Och två par skor till Ellen. Allt gick på 95kr så det var jätte bra :)
Sen skämde vi bort oss och åt pizza, sen på kvällen fick barnen besök av Martin och Matilda. Dom busade och lekte så som barn ska göra.
När dom hade gått hade jag och barnen myskväll, men jag gick och la mig tidigt typ vis 21:00.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske kanata bort till Erickshjälpen för jag behöver nya pocketböcker.  Ja vi får väl se vad det blir av idag.

Kommentarer
Postat av: Smågryn

Hejsan!

Tack för din kommentar på min blogg! =)

Självklart kan du beställa muddjeans, du är välkommen att skicka ett mail med önskemål om du är intresserad!

Mvh Sofie på Smågryn

2009-11-22 @ 12:50:12
URL: http://smagryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0