Lördagsmys

David håller på att baka en Ställmästarkaka, det blir nå nytt. Det är en kaka med kakao och äppelmos, hm undrar hur det smakar. Men jag älskar ju choklad och äppelmos så det kanske kan bli en hitt??

Idag har jag städat i garderoben, gu vad mycket skit jag hade där. Nu är det fint i garderoben men rummet ser för hemst ut. Sen har jag tvättat kläder i 8 timmar.. Men nu känns det skönt att det är klart iaf.
Efter tvätten gick jag och gymmade lite i gymmet här i området :)

Nu ska vi ha mys och kolla på Tingeling och den förlorade skatten. Den vill barnen verkliegn så så vi får väl se om den är bra.
                  

Jag måste plugga till provet också! Åh det här kommer inte gå bra om jag inte börjar plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0