Ny vecka

Nu är det måndag, så det är ny vecka med nya tag.. Igår kände jag mig väldigt deppig men nu är det ny vecka med nya chanser??
Idag fick vi tillbaka provet som jag gjorde nar jag var sjuk och eländig. Jag fich G+ så jag är nöjd, trodde inte att jag skulle klara det provet.
Imorgon ska vi ha prov igen, det är ett stort prov med många olika saker att kunna. Känns ganska kört just nu men jag ska fortsätta plugga på och göra mitt bästa.

Igår eftermiddag var vi hemma hios mor och far och bakade peppakakar med barnen, det var roligt och mysigt.
Mamma har börjat sätta upp julgardiner och sånt. Det är lite fusk tycker jag, vi ska börja på lördagen innan första advent. Eller tidigast den veckan som första advent är iaf..

               

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är fusk att börja med julen nu tycker jag med :) fast man är bra sugen

2009-11-16 @ 11:35:28
Postat av: Helena

Okej...jag är en fuskare! :) Men min filosofi är att man ska njuta av myset så länge det går, och nu i novembermörkret behövs allt mys man kan anser jag! Så det så! :)

2009-11-16 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0