Pizzzza

Igår så bakade vi en god pizza med köttfärs och annat gott. Jag har typ inget att berätta då jag bara har vart hemma och vart sjuk.
På lördag åker vi till tomteland, det kommer att bli roligt. Jag ska försöka få tag i en kamera så jag kan ta lite bilder. På fredag ska vi ha klassfest men vi skulle betala in pengarna idag men jag var ju inte i skolan så jag vet inte hur det blir..

 Det var gott med Pizza

 

Snart kommer Alex hit och passar barnen för jag och David ska iväg och strohandla...


Kommentarer
Postat av: Louise

det är gött med hembakt pizza!! =D

Dessutom blire ju mkt mat o billigt + att man kan ha på vad man vill.. mkt bättre än köpt enl mig ;)

Fast en Bagarens special på La Famiglia är bra gott ibland också ;)

2009-11-25 @ 16:38:10
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0