Så var det måndag igen

Idag är det måndag och jag ska snart gå iväg till praktiken. Idag jobbar jag från 12:00 till 21:00 men kommer nog ta en timmes rast om jag ska orka. Jag var ledig hela helgen så det var skönt iaf.
David och Ellen var i Stockholm men jag och Kevin stanade hemma för jag var så otroligt trött och Kevin velle vara hemma med mig.

I lördags var vi upp till morfars grav och tände ljus


Sen gick vi och hälsade på mormor på sjukhuset, hon ska få komma hem idag så det blir skönt för henne.




Tiden har verkligen gått fort!! Nu har jag bara 3 dagar kvar på praktiken. Sen blir det att råplugga till provet som jag har nästa vecka. Här är det snabba puckar.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Mormor ser ut att ha hemskt tråkigt, det blir nog skönt nu när hon får komma hem :)

2009-11-02 @ 16:35:00
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas du får det bra de kvarvarande dagarna på praktiken! kram

2009-11-03 @ 01:12:48
Postat av: Carro

Praktik är jobbigt, man är inte van och massa nytt man ska lära sig, plus att man har en del skolarbete :( men hoppas du får komma dit och jobba lite extra när du har tid :)

2009-11-04 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0