Sjuk igen :/

Nu sitter jag hemma och har ont i halsen, huvet och mår illa.. Idag skulle vi börja med grupparbetet i skolan så det här känns lagom roligt. Imorgon måste jag till skolan för då har vi prov. Det känns som jag tappar taget om skolan. Allt gick så bra men nu glider allt bort.. Åhh :(((

Kevin och Ellen skulle igentligen vara hemma idag men dom fick gå till dagis för dom skulle ta kort. Hoppas att det går bra och att dom orkar med.

Jag har börjat köpa julklappar nu men jag har fortfarande mycket kvar.
Men jag har iaf köpt denna till Kevin



Kommentarer
Postat av: Louise

ja det är jobbigt när man är sjuk o missar mkt.. men du får plugga ikapp senare :)

2009-11-10 @ 10:08:06
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Du kommer komma ikapp :) krya på dig och kämpa på.

2009-11-10 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0