God Morgon!

Fast så väldigt god är den faktiskt inte! Jag är hemma med influensa. Mina halsmadlar är så stora satt jag
undrar hur dom får plats där i halsen. Jag har ont i hela kroppen och det e bara skit.
Jag blir typ aldrig sjuk, men nu minsan blir jag sjuk!
Jag har inte tid att vara sjuk jag har så mycket i skolan. En uppgift ska vara klar tills idag och på tisdag har jag prov.
Så nu är frågan ska man plugga och kämpa fast man är sjuk eller ska man ge kroppen tid och plugga när man mår bättre och stressa super mycket för att hinna med??

Kommentarer
Postat av: Carro

Försök plugga litegrann nu men vila mest :) Krya på dig

2009-09-10 @ 12:11:40
Postat av: Louise

svininfluensan? Tänkte när ni varit utomlands o allt..

2009-09-10 @ 15:17:02
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0