Ingen vettig rublik

Tänkte blogga igår kväll men det var så sent när vi kom hem och så tog David datorn. Ska försöka blogga lite snabbt nu. Men jag har bara tio minuter på mig för sen börjar dagens andra lektion.

Vi hade det trevligt hos far och mor igår först var det en god middag sen bakade barnen med morfar. Super gott bröd blev det.
Men det dåliga är att jag lyckades inte plugga så mycket jag kunde inte konsentrera mig =(

  
   Gott var det!





  Nu har jag tagit ut flätorna! Saknar dom men livet går vidare. Kolla in mitt fina halsband =D
Tack Kevin för det mamma blev såå glad :)

Jag och Kevin hade en rolig koversation igår berättar om den sen ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det var trevligt igår! :) Hoppas det ändå går bra på provet, fast att du inte kunde plugga så mycket.

Kram: mamma

2009-09-21 @ 11:17:17
Postat av: Sis

Tycker bilden är super myssig ;-)

2009-09-21 @ 11:35:33
URL: http://soniakamau.blogg.se/
Postat av: Louise

mysigt med söndagsmiddag ihop. Fint halsband!

2009-09-21 @ 11:47:20
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0