Torsdag Datum: ?? Aprill nått

Asså nånting har hänt med min blogg, jag hade skrivit ett långt inlägg men när jag försökte ladda upp en bild i inlägget så försvann det!! Jag fattar inte hur man lägger upp en bild i inlägget!! Åh varför måste dom ändra såhär? En otekninsk som mig fattar ju inget då :( Men iaf då tar vi allt igen: Igår ringde en tjej ifrån Stigslunds älderboende jag ska dit på interljuv så förhoppnings vis kommer jag att jobba i sommar :) Problemet är bara att vi diskuterade olika datum när den där interljuven skulle äga rum. Och självklart smart som jag är så klottrade jag ner alla datum så nu vet jag inte vilket datum vi bestämde... Men jag har mailat henne och frågat och förhoppningsvis svarar hon fort för ett datum som jag skrev upp var imorgon!! Igår var Ellen hos tandläkaren och det gick super! Igår var jag på utvecklingsamtal för Kevin och det gick också bra. Ska försöka mig på att ladda upp en bild igen, önska mig lycka till! Nej det gick inte, postar den försig då!! Åhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0