En snabb update

Halloj!

Just nu sitter jag i köket och gör mos med kött bullar.
Idag har jag vart lite effektiv. Jag har städat toan, dumsugit och svabbat i hallen.
Det kanske inte låter så effektivt men jag har kommit in i en svacka då jag sover bort hela dagen.
När barnen är lämnade så sover jag bara och det är det jag nu försöker komma ut.

Idag ska David komma med en gran, bara en plast men ändå! Vi har aldrig haft en gran så det blir kul. Nu måste jag bara köpa pynt till den.

Den här månaden får jag ju inget cns, förra månaden var sista, så vi försökte jobba ihop pengar så att vi skulle klara oss. I slutet av månaden får vi se om vi fick ihop tillräkligt :S
December är ingen rolig månad att vara pank i.

Nu ska jag snart iväg och jobba..


Byee

Kommentarer
Postat av: Louise

det finns mkt pynt på loppisar som du kan spana in :-) billigt o nästan finare än nyproducerade kulor!

Hoppas pengarna räcker.

2010-12-10 @ 08:42:01
Postat av: Jonas H

Håller med Louise, jag köpte glitter, kulor, små änglar och allt möjligt hos myrorna för under hundralappen. Det kommer allt bli en ståtlig gran, du får lägga upp en bild sen =)

Sen är det så att vinterperiod är ideperiod, då får man sova lite mer ^_^

2010-12-10 @ 17:09:32
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0