Ett roligt inlägg om städning och massa gnäll

Jag håller på att städa förfullt, det går faktiskt ganska bra.
Det jag har kvar är att dammsuga i storrummet och moppa, idag har jag även tvättat massa kläder.
Så jag lär sortera tvätt och hänga in i garderober också.

Helt tråkigt att praktiken är över men nu får jag iaf mer tid med barnen igen :)
2 veckor kvar av skolan sen har jag lov i typ 2 veckor sen måste jag komma på vad jag ska göra för jag får ju inga pengar från csn. Vi kommer gå i konkurs så det blir väl soc sommarskola om jag inte lyckas få nått jobb.
Imorgon ska jag ringa hon på hemtjänsten och säga att jag äntligen fixat en räfferens. Om jag får jobb där blir det inte fören i slutet av juli men kanske kan man få lite timmar innan. Annars blir det att gå till soc
Yes life is greet, hm jo det är det men ibland trampar man i en uppförs backe.
Nu när jag ändå gnäller kan jag passa på att gnälla lite till. Jag har så mycket grejer i skolan som jag inte är färdig med. Jag är osäker om jag kommer få betyg i alla ämnen och då blir det riktigt jobbigt!

Så nu är är jag färdigt med att gnälla. Imorgon ska jag till skolan igen, sen på eftermiddan ska jag hem till Mariama. Hon ska hjälpa mig att plugga till provet som jag ska ha på torsadg. Hon har redan läst kursen så hon kan ju det här hon :)

Nä! Nu måste jag fortsätta städa.. Men jag slänger in två bilder ifrån igår när vi var på Max och hittade en hoppborg.








Kommentarer
Postat av: Louise

Skriv en lång lista på saker du måste göra o bocka av dem en o en! :)

Ring kommunen, skicka in intresse anmälan överallt.. nånstans borde de ju nappa tycker man =D Håller tummarna att du får ett sommarjobb så du får lite pengar över.

2010-05-17 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0