Min lilla Ellen

     
Just nu ligger min lilla sjukling och kollar på Barbie och diamantslottet. Haha, vad annars?
Imorse efter jag hade vart och lämnat Kevin på dagis gick jag och Ellen och la oss igen.
Det var skönt för vi var båda trötta.

Igår ringde jag till till kvinnan på Stigslundshemtjänst hon sa att hon inte visste hur mycket tider dom kommer att ha i sommar men jag ska allafall gå 2 dagar intruduktion så jag kan jobba om det finns tider.
Sen pratade jag med PFV och sa att jag hade vart på APU på Flemmingsgatan och att jag ville jobba i sommar.
Hon skulle prata med dom som rekruterar sen skulle dom eller hon ringa upp mig.
Så kanske lyckas jag få nått till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0