Städning på G

Jag har just vart och lämnat barnen, dom fick en ganska generös sovmorgon. Men dom är ju så himla morgontrötta så det var skönt för dom.
Till frukost åt vi risgrynsgröt som David hade gjort innan han åkte till praktiken. Vilken lyx!

Är det nån som vet hur man ändarar textstorleken i bloggen?? Min är så himla fet och ful! Jag vill att den ska vara smal och nätt ;)

Idag när jag kollade vad det skulle bli för väder på lördag såg det ut som att det skulle vara uppehåll :) Yes! Det skulle vara skönt om det slapp regna..

Nu är jag så less på att vara förkyld se det finns inte. Imorgon måste jag gå till praktiken, om jag missar nå mer får jag inte godkänt och måste göra om allt..

Nu måste jag städa, vi får ju massa gäster på lördag..






En bild på oss ifrån Valborg 


Kommentarer
Postat av: Louise

Hela familjen samlad =) Fin bild!

2010-05-08 @ 09:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0