Need those

Hej!
Jag håller på att göra mig iordning för jag ska på stan med mamma och Alex.
Men första ska mamma göra ett prov vid 12 så jag har lite tid på mig.
Ikväll ska jag och D gå på date, igentligen skulle vi göra det imorgon men det var nån fest som han och Bym ville gå på så vi bytte dag.
Idag har jag ett arbete som jag måste bli klar med men jag har inte så mycket kvar så jag gör klart det när jag kommer ifrån stan..
När jag är på stan är det ett par leggings som jag måste kolla efter.
Jag såg dom för nån vecka sen och blev kär.


Dom har fejk skinn fram och vanligt bak. Riktigt frächa, får se om jag hittar dom på Lindex annars får jag skicka efter dom.

Nä nu måste jag fortsätt att göra mig iordning!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0